Om klubben

Sørbyen ungdomsklubb er en trygg møteplass for ungdommer, og er et samarbeid mellom Røde Kors og Gjøvik frivilligsentral.

Hva gjør ungdommene på klubben?

På klubben har vi en rekke spill og aktiviteter, og ungdommene kan lage seg mat.

Vi har blant annet biljard og gamingrom. Utenom det sørger ungdomsstyret for spennende arrangementer og happenings gjennom året.

Aldersgrense og åpningstid

Klubben er for ungdom i alderen 13-17 år. Den er åpen fredager klokka 19:00-23:00, og har gratis inngang.

Hvem passer på?

Røde Kors sørger for at vi har dyktige og ansvarsfulle frivillige på klubben hver gang. Det er minst tre frivillige til stede, hvor minst én er aktivitetsleder. Aktivitetslederen sørger for at sikkerheten er på stell, og kan håndtere utfordringer som skulle dukke opp.

Styres av ungdomsstyret

Ungdomsklubben har et eget styre bestående av ungdommer fra Sørbyen. De er delaktig i alle avgjørelser som angår klubben, slik at det blir et bra sted å være for alle.

Les litt mer om ungdomsstyret.